【Apex 英雄】APEX【派派时刻】4.24


3楼猫 发布时间:2022-04-24 16:35:19 作者:鸡腿RE Language



官方发布了2张新图并配文。

Wish you could tell me it’s okay. Wish I could burn this file, leave the ashes here. I don’t want to remember you like this: autopsy reports, articles, cold tags…but family on Gridiron’ll want proof–same as me. So I’ll pack it deep. ‘Cept for this photo.

希望你能告诉我你一切安好。但愿我能够烧掉这个文件,把骨灰留在这里。我真的不想以尸检报告、报道、冰冷的标签这种方式记住你...但是在Gridiron的家人们如同我一样想要拿到证据。所以除了这张照片,其他我都会用心保存起来。

【Apex 英雄】APEX【派派时刻】4.24-第0张

Ready to pop smoke. Heh. Always surprises me how my life fits in a duffel. Wanna say it’s a function of boot camp but, let’s be honest, it’s a Williams thing. “You can’t carry it, it don’t belong to you.” Who said that? Nana? Uncle Al? Jackie? Heh, I’ll ask when I get home.

准备发射烟雾。嘿。总是让我惊讶,我的生活是如何适合一件行李。我想说这是新兵训练营的一个功能,但说实话,这是威廉姆斯的事。“你拿不动它,它不属于你。”谁说的?娜娜?艾尔叔叔?杰基?嘿,我到家后再问。

【Apex 英雄】APEX【派派时刻】4.24-第1张

话说最近班加罗尔的哥哥出镜率好高啊,不论是之前的训练场活动还是现在官方发布的各种线索图片中都或多或少有着班加罗尔哥哥的身影。下个版本不会是班加罗尔的哥哥在APEX中上演亡者归来吧?或者新传奇与班加罗尔哥哥死亡有关。

期待下个版本的通行证中能有个好看的班加罗尔传说级皮肤。


作者水平有限,如有更好的翻译请发在评论区,鸡腿看到后,会第一时间更换更好的翻译,谢谢各位长期以来的支持!!!

Don`t wait for someone to bring you flowers.Plant your own garden and decorate your own soul.


© 2022 3楼猫 下载APP 站点地图 广告合作:asmrly666@gmail.com